15 de nov. 2010

Mètode per no cooperar amb la farsa

Si va quedar una cosa clara a les últimes eleccions, és que no hi ha cap garantia que els vots emesos siguin efectivament comptabilitzats en el partit que toca, o comptabilitzats en absolut. En aquesta ocasió, una persona ha penjat una instància a Indymedia Barcelona, mitjançant la qual podem al·legar analfabetisme per no haver d'anar a fer el panolis en una mesa electoral:

A l'atenció de: Junta electoral de la zona de ###

Nom i cognoms, amb DNI 00000A, i domicili a efectes de notificació a carrer-porta-pis-cp-poblacio, davant l'organisme que regula la Junta electoral, com millor procedeixi en dret,

EXPOSO:

Que en data d/m/a se m'ha notificat per comparèixer el d/m/a a les 8 del matí com a membre d'una mesa electoral.

Que quan era petita vaig anar a escola, però d'això fa molts anys i jo ara només faig feines manuals i miro la tele. És per això que he perdut l'habilitat de llegir i escriure, i segons tinc entès és necessari saber llegir i escriure per fer això dels vots i els papers.

Que aquest escrit me l'han hagut de mecanografiar i llegir per poder-lo elaborar i presentar.


DEMANO:

Que se m'excusi de formar part de la mesa electoral, i així no fer cap disbarat.


Atentament,




dia del mes del any